- Wynik ogłoszenia: Modernizacja boisk sportowych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Żelazków
Ogłoszenie o wyniku postępowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCYRoboty budowlane Modernizacja boisk sportowych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Żelazków 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelazków 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854932 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Żelazków138 1.5.2.) Miejscowość: Żelazków 1.5.3.) Kod pocztowy: 62-817 1.5.4.) Województwo: wielkopolskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski 1.5.7.) Numer telefonu: 62 752 18 50 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zelazkow.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zelazkow.pl/ 1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a3fb852-c35d-4955-bccc-6054d86d13fc 1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Modernizacja boisk sportowych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Żelazków 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a3fb852-c35d-4955-bccc-6054d86d13fc 2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207831 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013113/04/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.9 Modernizacja boisk sportowych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Żelazków 2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak 2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155699 SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025 4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane Część 1 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Szkoła Dębe. W terenie objętym opracowaniem planuje się remont istniejącego boiska do gry w piłkę ręczną i koszykową. Zakres prac obejmuje następujące elementy: - wymiana istniejącej nawierzchni na nową, syntetyczną wraz z uzupełnieniem podbudowy, - remont ogrodzenia boiska polegająca na konserwacji istniejących słupków i wymianie siatki ogrodzeniowej, wymianie furtki i wykonaniu nowej bramy gospodarczej, - wymiana istniejących bramek do piłki ręcznej wraz z fundamentami oraz wymianie siatek w koszach do koszykówki, - wykonanie nowych słupków do siatkówki wraz z fundamentami, - w związku z nowymi fundamentami pod wyposażenie sportowe należy uzupełnić istniejącą podbudowę nawierzchni, - likwidacja istniejącego fragmentu utwardzenia i ławki, - wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej wraz z wycieraczką, - wykonanie nowych elementów małej architektury, - niwelacje terenu wraz z odtworzeniem zieleni. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN Część 2 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Szkoła Kokanin. W terenie objętym opracowaniem planuje się remont istniejącego boiska do gry w piłkę ręczną i koszykową. Zakres prac obejmuje następujące elementy: - wymiana istniejącej nawierzchni wraz z wykonaniem nowej podbudowy, - remont ogrodzenia i piłkochwytów boiska polegająca na konserwacji istniejących słupków i wymianach: siatki ogrodzeniowej, siatki piłkochwytu i furtki oraz wykonaniu nowej bramy gospodarczej, - likwidacja istniejących bramek do piłki ręcznej wraz z fundamentami oraz wymianie siatek w koszach do koszykówki, - wykonanie nowych bramek do piłki nożnej i słupków do siatkówki wraz z fundamentami, - przełożenie utwardzeń w zakresie wskazanym w części rysunkowej w celu dostosowania poziomów oraz wykonanie nowych utwardzeń w ramach opaski wokół ogrodzenia, - wykonanie wycieraczek wzdłuż istniejącego placu zabaw, - wykonanie wycieraczki stalowej przy wejściu na boisko, - likwidacja fragmentu urządzenia zabawowego placu zabaw (wskazano w części rysunkowej), - niwelacje terenu wraz z odtworzeniem zieleni. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN Część 3 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Szkoła Skarszew. W terenie objętym opracowaniem planuje się remont istniejącego boiska do gry w piłkę ręczną i koszykową. Zakres prac obejmuje następujące elementy: - wymiana istniejącej nawierzchni na nową, syntetyczną wraz z uzupełnieniem podbudowy, - remont ogrodzenia boiska polegająca na konserwacji istniejących słupków i wymianie siatki ogrodzeniowej, likwidacji wskazanego na rysunku słupka, wymianie furtki i wykonaniu nowej bramy gospodarczej, - wymiana istniejących bramek do piłki ręcznej wraz z fundamentami oraz wymianie siatek w koszach do koszykówki, - wykonanie nowych słupków do siatkówki wraz z fundamentami, - w związku z nowymi fundamentami pod wyposażenie sportowe należy uzupełnić istniejącą podbudowę nawierzchni, - likwidacja istniejącej ławki, - wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej wraz z wycieraczką, - wykonanie nowych elementów małej architektury, - niwelacje terenu wraz z odtworzeniem zieleni. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA Część 1 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY (dla części 1) 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269247,00 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413280,00 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269247,00 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1) 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie Wykonawca 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redopol Sp. z o.o. 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302831813 7.3.3) Ulica: Św. Marcin 29/8 7.3.4) Miejscowość: Poznań 7.3.5) Kod pocztowy: 61-806 7.3.6.) Województwo: wielkopolskie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1) 8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269247,00 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29 8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Część 2 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY (dla części 2) 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374387,40 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549810,00 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374387,40 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2) 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie Wykonawca 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redopol Sp. z o.o. 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302831813 7.3.3) Ulica: Św. Marcin 29/8 7.3.4) Miejscowość: Poznań 7.3.5) Kod pocztowy: 61-806 7.3.6.) Województwo: wielkopolskie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2) 8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374387,40 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29 8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Część 3 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY (dla części 3) 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269247,00 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269247,00 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3) 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie Wykonawca 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redopol Sp. z o.o. 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302831813 7.3.3) Ulica: Św. Marcin 29/8 7.3.4) Miejscowość: Poznań 7.3.5) Kod pocztowy: 61-806 7.3.6.) Województwo: wielkopolskie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3) 8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269247,00 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29 8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Wójt Gminy Żelazków
/-/ Michał kraszkiewicz Data dodania: 2025-04-28 10:19
|
[powrot do treści ogłoszenia]
Załączniki >>>
| Pliki: | |||||
| Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
| 1. | Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia | 239.63 Kb | ![]() |
||
| 2. | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty | 1.14 MB | ![]() |
||
| 3. | Informacja z otwarcia ofert | 555.13 Kb | ![]() |
||
| 4. | Pytania wraz z odpowiedziami do SWZ | 1.55 MB | ![]() | ||








Centralny Rejestr Zmian

![[ X ]](/Layout/close-img.png)