Ogłoszenie nr 2023/BZP 00479531/01 z dnia 2023-11-07
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCYOgłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Budowa Szkoły Podstawowej i przebudowa Przedszkola z adaptacją na Żłobek w m. Żelazków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelazków 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854932 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Żelazków138 1.5.2.) Miejscowość: Żelazków 1.5.3.) Kod pocztowy: 62-817 1.5.4.) Województwo: wielkopolskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski 1.5.7.) Numer telefonu: 62 752 18 71 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zelazkow.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zelazkow.pl/ 1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f262a12-579f-11ee-a60c-9ec5599dddc1 1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Budowa Szkoły Podstawowej i przebudowa Przedszkola z adaptacją na Żłobek w m. Żelazków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f262a12-579f-11ee-a60c-9ec5599dddc1 2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479531 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072941/08/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.11 Budowa Szkoły Podstawowej i przebudowa Przedszkola z adaptacją na Żłobek w m. Żelazków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład 2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak 2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405304 SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023 4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem realizacji jest budowa szkoły dla klas nauczania początkowego ( 1 do 3 ) oraz przedszkola dla dzieci od lat 3 do 6 wraz z zapleczem cateringowym i socjalnym dla kadry opiekuńczej, nauczycieli i pracowników pomocniczych (kuchnia, sprzątaczki). Jest to obiekt w części frontowej dwu – kondygnacyjny z dachem dwuspadowym a „skrzydła” oraz łącznik z istniejącą salą gimnastyczną zaprojektowano jako parterowe z dachem płaskim. Całość jest nie podpiwniczona. Prace nie są skomplikowane pod względem realizacyjnym – i nie wymagają użycia ciężkiego sprzętu budowlanego. Realizacja będzie się odbywała przy pomocy powszechnie stosowanych i znanych technologii. Szczegółowy zakres robót i całą dokumentację techniczną określa Załącznik nr 10 do niniejszej SWZ. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7175000 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11501406,15 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7175000 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEMBUD POB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384216053 7.3.3) Ulica: Irysowa 3 7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski 7.3.5) Kod pocztowy: 63-400 7.3.6.) Województwo: wielkopolskie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak 7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani: Zakres prac powierzonych Podwykonawcy: instalacje sanitarne zewnętrzne i wewnętrzne; instalacje elektryczne; stolarka aluminiowa i PCV; zagospodarowanie terenu zewnętrznego. SEKCJA VIII UMOWA 8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7175000 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31 8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
/-/ Michał Kraszkiewicz
Wójt Gminy Żelazków Data dodania: 2023-11-07 09:02
|
[powrot do treści ogłoszenia]








Centralny Rejestr Zmian
![[ X ]](/Layout/close-img.png)