bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
OGŁOSZENIE

 

Wójt Gminy Żelazków ogłasza nabór wniosków o udzielenie dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelazków

Przyznawanie dofinansowania odbywać się będzie zgodnie z Uchwałą nr XXIX/225/2021 Rady Gminy Żelazków z dnia 18 czerwca 2021 r. w sprawie regulaminu dofinansowania z budżetu Gminy Żelazków budowy przydomowych oczyszczalni ścieków

Dofinansowanie udzielane jest w formie dotacji na podstawie złożonego kompletnego wniosku do czasu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych w planie wydatków w budżecie gminy na dany rok budżetowy.

O dofinansowanie mogą ubiegać się osoby zameldowane na terenie Gminy Żelazków.

Kwotę dofinansowania ustala się w wysokości 50%, lecz nie więcej niż 5 000,00 zł kosztów kwalifikowanych inwestycji.

Wnioski o przyznanie dofinansowania dostępne są na stronie www.bip.zelazkow.pl – zakładka „Środowisko” lub w siedzibie Urzędu Gminy Żelazków pok. nr 2

Wniosek powinien zawierać następujące załączniki:

  1. Tytuł prawny do nieruchomości (aktualny wypis z księgi wieczystej lub z ewidencji gruntów) – ksero

  2. Mapę informacyjną z naniesioną lokalizacją przydomowej oczyszczalni ścieków

  3. Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe – ksero

  1. Pozwolenie wodnoprawne (gdy jest wymagane) – ksero

  2. Zgodę wszystkich współwłaścicieli nieruchomości na posadowienie, zainstalowanie oraz użytkowanie przydomowej oczyszczalni ścieków (gdy jest wymagane)

  1. Do wniosku o przyznanie dotacji złożonego przez podmiot dla którego udzielone dofinansowanie stanowić będzie pomoc de minimis lub pomoc de minimis w rolnictwie należy dołączyć

– zaświadczenia o pomocy de minimis, jakie wnioskodawca otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie lub oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,

– wypełniony formularz informacji niezbędnych do udzielenia pomocy de minimis lub pomocy de minimis w rolnictwie

 

Termin naboru wniosków:
od 02.08.2021 r. do wyczerpania środków finansowych.

 

Wnioski można składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.

 

1. Ogłoszenie - otwórz
2. Wniosek o udzielenie dofinansowanie_2021 - otwórz
3. Oświadczenie współwłaściciela nieruchomości_2021 - otwórz
4. Oświadczenie dot. oczyszczalni_2021 - otwórz
5. Klauzula RODO - otwórz
6. Zgłoszenie do urzedu wykonania budowy przydomowej oczyszczalni sciekow_2021  - otwórz
8. Oświadczenie o likwidacji bezodplywowego zbiornika na nieczystosci ciekle_2021 - otwórz
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie - otwórz
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - otwórz
UCHWAŁA NR XXIX_225_2021 z 18.06.2021 r. - otwórz

Podmiot publikującyUrząd Gminy Żelazków
WytworzyłJustyna Kaczmarek2021-07-29
Publikujący B. Kot - admin 2021-07-29 14:25
rozwiń archiwum
zwiń archiwum
Wygenerowano: 31 lipca 2021r. 11:23:59
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.