bip.gov.pl
Wynik ogłoszenia: Adaptacja zabytkowej oficyny z przeznaczeniem na cele kulturalne w m. Żelazków
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00275931/01 z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja zabytkowej oficyny z przeznaczeniem na cele kulturalne w m. Żelazków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelazków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazków138
1.5.2.) Miejscowość: Żelazków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-817
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 752 18 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zelazkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zelazkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f2ab79f-f94c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja zabytkowej oficyny z przeznaczeniem na cele kulturalne w m. Żelazków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f2ab79f-f94c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072941/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Adaptacja zabytkowej oficyny z przeznaczeniem na cele kulturalne w m. Żelazków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228492
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem realizacji jest remont zabytkowego budynku oficyny z przeznaczeniem powstałych pomieszczeń na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej i Gminnego Ośrodka Kultury w Żelazkowie. Jest to budynek dwu – kondygnacyjny (z strychem gospodarczym), nie podpiwniczony. Prace nie są skomplikowane pod względem realizacyjnym i nie wymagają użycia ciężkiego sprzętu budowlanego. Realizacja będzie się odbywała przy pomocy powszechnie stosowanych i znanych technologii.
Kolejność realizacji obiektów:
- roboty przygotowawcze w tym:
- ogrodzenie placu budowy,
- przygotowanie zaplecza budowy;
- prace rozbiórkowe:
- demontaż pokrycia dachowego,
- demontaż konstrukcji dachu,
- I etap rozbiórki stropu nad piętrem;
- prace zasadnicze:
- odtworzenie I fragmentu stropu nad piętrem,
- odkrywka i naprawa fundamentów i ścian fundamentowych,
- wykonanie stropu nad piętrem II i III ( rozbiórka i odtworzenie),
- odtworzenie konstrukcji dachu,
- ułożenie pokrycia dachowego,
- rozbiórka stropu nad parterem i ponowny montaż I – III etapu,
- wykonanie schodów wewnętrznych i zewnętrznych,
- montaż stolarki, wykonanie elewacji,
- prace wykończeniowe w tym instalacyjne,
- prace porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2827770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2827770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAU-ACOUSTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367647208
7.3.3) Ulica: Głodno 48a
7.3.4) Miejscowość: Głodno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-513
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Konstrukcja oraz pokrycie dachu, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2827770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30
Wójt Gminy Żelazków
/-/ Michał Kraszkiewicz


Data dodania: 2023-06-26 14:39

[powrot do treści ogłoszenia]
Wygenerowano: 08 maja 2024r. 12:37:23
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.