bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości
ZARZĄDZENIE Nr 96 / 2021
Wójta Gminy Żelazków
z dnia 17 grudnia 2021 r.

w sprawie wdrożenia w Urzędzie Gminy Żelazków procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń

Treść zarządzenia - otwórz
Karta informacyjna - otwórz
Karta zgłoszenia - otwórz
Formularz zgłoszenia - otwórz
powrot
Podmiot publikującyUrząd Gminy Żelazków
WytworzyłSylwiusz Jakubowski - Wójt Gminy Żelazków2021-12-17
Publikujący B. Kot - admin 2022-02-21 15:00
Wygenerowano: 16 sierpnia 2022r. 00:23:20
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.