Wynik ogłoszenia: Modernizacja boisk sportowych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Żelazków
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boisk sportowych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Żelazków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelazków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazków138
1.5.2.) Miejscowość: Żelazków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-817
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 752 18 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zelazkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zelazkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a3fb852-c35d-4955-bccc-6054d86d13fc
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boisk sportowych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Żelazków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a3fb852-c35d-4955-bccc-6054d86d13fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013113/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja boisk sportowych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Żelazków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Dębe.
W terenie objętym opracowaniem planuje się remont istniejącego boiska do gry w piłkę ręczną i koszykową. Zakres prac
obejmuje następujące elementy:
- wymiana istniejącej nawierzchni na nową, syntetyczną wraz z uzupełnieniem podbudowy,
- remont ogrodzenia boiska polegająca na konserwacji istniejących słupków i wymianie siatki ogrodzeniowej, wymianie furtki
i wykonaniu nowej bramy gospodarczej,
- wymiana istniejących bramek do piłki ręcznej wraz z fundamentami oraz wymianie siatek w koszach do koszykówki,
- wykonanie nowych słupków do siatkówki wraz z fundamentami,
- w związku z nowymi fundamentami pod wyposażenie sportowe należy uzupełnić istniejącą podbudowę nawierzchni,
- likwidacja istniejącego fragmentu utwardzenia i ławki,
- wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej wraz z wycieraczką,
- wykonanie nowych elementów małej architektury,
- niwelacje terenu wraz z odtworzeniem zieleni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Kokanin.
W terenie objętym opracowaniem planuje się remont istniejącego boiska do gry w piłkę ręczną i koszykową. Zakres prac
obejmuje następujące elementy:
- wymiana istniejącej nawierzchni wraz z wykonaniem nowej podbudowy,
- remont ogrodzenia i piłkochwytów boiska polegająca na konserwacji istniejących słupków i wymianach: siatki
ogrodzeniowej, siatki piłkochwytu i furtki oraz wykonaniu nowej bramy gospodarczej,
- likwidacja istniejących bramek do piłki ręcznej wraz z fundamentami oraz wymianie siatek w koszach do koszykówki,
- wykonanie nowych bramek do piłki nożnej i słupków do siatkówki wraz z fundamentami,
- przełożenie utwardzeń w zakresie wskazanym w części rysunkowej w celu dostosowania poziomów oraz wykonanie
nowych utwardzeń w ramach opaski wokół ogrodzenia,
- wykonanie wycieraczek wzdłuż istniejącego placu zabaw,
- wykonanie wycieraczki stalowej przy wejściu na boisko,
- likwidacja fragmentu urządzenia zabawowego placu zabaw (wskazano w części rysunkowej),
- niwelacje terenu wraz z odtworzeniem zieleni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Skarszew.
W terenie objętym opracowaniem planuje się remont istniejącego boiska do gry w piłkę ręczną i koszykową. Zakres prac
obejmuje następujące elementy:
- wymiana istniejącej nawierzchni na nową, syntetyczną wraz z uzupełnieniem podbudowy,
- remont ogrodzenia boiska polegająca na konserwacji istniejących słupków i wymianie siatki ogrodzeniowej, likwidacji
wskazanego na rysunku słupka, wymianie furtki i wykonaniu nowej bramy gospodarczej,
- wymiana istniejących bramek do piłki ręcznej wraz z fundamentami oraz wymianie siatek w koszach do koszykówki,
- wykonanie nowych słupków do siatkówki wraz z fundamentami,
- w związku z nowymi fundamentami pod wyposażenie sportowe należy uzupełnić istniejącą podbudowę nawierzchni,
- likwidacja istniejącej ławki,
- wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej wraz z wycieraczką,
- wykonanie nowych elementów małej architektury,
- niwelacje terenu wraz z odtworzeniem zieleni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269247,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269247,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redopol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302831813
7.3.3) Ulica: Św. Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269247,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374387,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374387,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redopol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302831813
7.3.3) Ulica: Św. Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374387,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269247,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269247,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redopol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302831813
7.3.3) Ulica: Św. Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269247,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Wójt Gminy Żelazków
/-/ Michał kraszkiewicz


Data dodania: 2025-04-28 10:19

[powrot do treści ogłoszenia]
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia 239.63 KbPlik pdf
2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 1.14 MBPlik pdf
3. Informacja z otwarcia ofert 555.13 KbPlik pdf
4. Pytania wraz z odpowiedziami do SWZ 1.55 MBPlik pdf