Polska-Żelazków: Usługi związane z odpadami
Podstawa prawna:2022/S 010-020689 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Wyniki postępowania Usługi Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Gmina Żelazków Krajowy numer identyfikacyjny: 9680861035 Adres pocztowy: Żelazków 138 Miejscowość: Żelazków Kod NUTS: PL416 Kaliski Kod pocztowy: 62-817 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Iwona Kiełbik E-mail: przetargi@zelazkow.pl Tel.: +48 627521850 Faks: +48 627521881 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.zelazkow.pl I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym Zamówienia udziela centralna jednostka zakupująca I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej I.5)Główny przedmiot działalności Ogólne usługi publiczne Sekcja II: Przedmiot II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Numer referencyjny: ZP.271.9.2021 II.1.2)Główny kod CPV 90500000 Usługi związane z odpadami II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług odbierania oraz transportu odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Żelazków. Szczegółowy zakres usług określają Załączniki do SWZ. II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT) Wartość bez VAT: 2 325 650.00 PLN II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90510000 Usuwanie i obróbka odpadów 90513100 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90514000 Usługi recyklingu odpadów 90512000 Usługi transportu odpadów II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL416 Kaliski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Gminy Żelazków II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług odbierania oraz transportu odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Żelazków. 2. Szczegółowy zakres usług określają stanowiące Załączniki do SWZ. 3. Zamawiający wymaga między innymi, aby Wykonawca: 1) utworzył i prowadził na terenie Gminy Żelazków stacjonarny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), zapewniający w łatwy sposób dostęp dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zamian za pobraną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie co najmniej takich odpadów komunalnych jak: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, komunalne odpady niebezpieczne, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; 2) zapewnił dla nieruchomości jednorodzinnych: a) pojemniki na odpady zmieszane, b) pojemniki na odpady ulegające biodegradacji, c) worki do selektywnej zbiórki odpadów, w tym: 1/ papier, 2/ szkło, 3/ metale i tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności 120 l każdy wraz ze stojakami (pojedynczymi lub 3-komorowymi); 3) zapewnił dla nieruchomości wielorodzinnych: a) pojemniki/kontenery na odpady zmieszane, b) pojemniki/kontenery na odpady ulegające biodegradacji, c) pojemniki/kontenery do selektywnej zbiórki odpadów, w tym 1/ papier, 2/ szkło, 3/ metale i tworzywa sztuczne, ww. kontenery/pojemniki powinny być zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych, rozsypaniem i opróżnianiem przez podmioty (osoby) inne niż Wykonawca, pojemniki do selektywnej zbiórki powinny być wyposażone w odpowiednie otwory wrzutowe w zależności od rodzaju odpadów; 4) przekazywał bezpośrednio lub za pośrednictwem innego podmiotu zbierającego, odpady przyjęte od właścicieli nieruchomości do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; 5) terminowo sporządzał roczne sprawozdania, zawierające informacje o masie poszczególnych rodzajów zebranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 9na ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 888 ze zm.) i przekazywał je Wójtowi Gminy Żelazków. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryterium jakości - Nazwa: Pojazdy używane do celów realizacji zamówienia spełniają normę emisji spalin EURO 6 / Waga: 40,00 Cena - Waga: 60,00 II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, dokonania zmian i uzupełnienia postanowień zawartej umowy dot. przedmiotu zamówienia w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1) Zmiana wysokości ceny brutto, niepowodującej wzrostu maksymalnej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy o więcej niż 20% względem ustalonej maksymalnej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy będzie możliwa w przypadkach, które określono we w § 12 we wzorze umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 03.12.2021r. do godz. 9:00 wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Sekcja IV: Procedura IV.1)Opis IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2021/S 207-542003 IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego Sekcja V: Udzielenie zamówienia Nazwa: Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak V.2)Udzielenie zamówienia V.2.1)Data zawarcia umowy: 30/12/2021 V.2.2)Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1 Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1 Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0 Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0 Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1 Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: tak V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum Krajowy numer identyfikacyjny: 6180030387 Adres pocztowy: Zjazd 23 Miejscowość: Kalisz Kod NUTS: PL416 Kaliski Kod pocztowy: 62-800 Państwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych S.A. - Partner Konsorcjum Krajowy numer identyfikacyjny: 6180041416 Adres pocztowy: Bażancia 1A Miejscowość: Kalisz Kod NUTS: PL416 Kaliski Kod pocztowy: 62-800 Państwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: tak V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 2 325 650.00 PLN Najtańsza oferta: 2 556 632.00 PLN / Najdroższa oferta: 2 556 632.00 PLN brana pod uwagę V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.3)Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze. zm.), przy zastosowaniu procedury, o której mowa w art. 139 Pzp (Zamawiający przewiduje odwróconą kolejność oceny ofert – tzw. Procedura odwrócona). 2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@zelazkow.pl 3. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego jej wykonania w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, przedstawionej przez Wykonawcę, poszczególnie dla każdego zadania. 4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587840 Faks: +48 224587800 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl VI.4.3)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom oraz innym podmiotom mającym interes w uzyskaniu zamówienia, którzy ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp. VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych, Departament Odwołań Adres pocztowy: ul. Postępu Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska Tel.: +48 224587801 Faks: +48 224587800 VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11/01/2022
Wójt Gminy Żelazków
/-/ Sylwiusz Jakubowski Data dodania: 2022-01-14 09:42
|
[powrot do treści ogłoszenia]
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia | 267.96 Kb | |||
2. | Informacja z otwarcia ofert | 341.04 Kb | |||
3. | Odpowiedzi za pytania do SWZ | 3.06 MB | |||
4. | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty | 419.54 Kb |